Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Stjärn fall!

Kategori: Allmänt

Go' kväll !
Nu har jag varit lite absent i skrivandet igen :P Men, det är för att jag inte har orkat :P
Iafl, nu har jag något att skriva om, och ni har tur och får en bild också ;)

Idag såg jag det jag aldrig trodde jag skulle få se! En stjärna som föll ^_^ Eller vad man kallar det... Såg ett starkt ljus, fara över himlen i världens fart. Sedan *poff* så var den borta! :O Adam hade sin idé och ett stealth plan - men den historien sparar vi till en annan gång ;)
Riktigt fränt iafl, så när jag kom hem satte jag mig och gjorde en snabb bild i photoshop :P Ganska nöjd, tycker ni? ;)

Hehe :P Copyright gäller på bilden ;) !

Innan jag satte mig och ritade pysslade jag om marsvinen lite - klippte klorna och sånt :P Kan inte fatta att Vilda är lika tjock som sin mamma :P Två tjockisar har vi här hemma ;) Kommer lite bilder på dem i sommar nog, då jag ska bygga en utebur så de får vara mer ute :)
Men nu ska jag dra och checka om maten är klar, och sedan kanske spela lite transformice ;)

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: