Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Bilder i flertal!

Kategori: Fotografering

Jo nu kära läsare ska ni få en liten bild-bomb, och alla de andra fotona kommer ni hitta på min hemsida när jag redigerat klart alla så att det står "foxtailphoto" på dem :) Dessa bilder är alltså tagna på Gotland 2011!

Sötisen som jag ville ha med hem! :3
fina valpar = jaaa :)
naw
flygande vovve :P
Jag skjuter med pibåge!
Kira :)
Fjäril :P
Vera!
Bad-vera :)
Vimsig-Vilda!
Som vanligt är det copyright som gäller på alla mina bilder, och har du frågor angående tillstånd, kika in på min hemsida foxtailphoto så kanske du kan få svar där!
Bilderna är tagna med min mammas systemkamera Canon EOS 1000D, med ett 18-55mm objektiv.

Hade Gött!

Kommentarer

  • Marre säger:

    Ååh vilka härliga bilder! Har du uppdaterad din hemsida med alla bilder än? :) För så ska jag in o kika där ^^

    Btw, är lite avis på att du fick skjuta med pil och båge..! Älskar det!! :D

    2011-07-19 | 15:41:32
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: