Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Då var Yran igång för fullt!

Kategori: Allmänt

Go' kväll folket!
Yran 2011
Nu hör man att Yran är igång! Igår hördes det inte lika bra, men idag hör jag det in i rummet - trots att jag har fönstret stängt och musik igång! :P Bor inte så nära stan heller så ^^' men det ska nog gå och sova! ;)

Har suttit och latat idag, osså har jag övningskört lite här på kvällen! Måste verkligen komma ut och göra det lite mer om jag ska lyckas ta körkort nästa år ^^'
Sedan har man ätit middag - för 3:e dagen i rad - på Donken (McDonald's) med Brorsan Jocke och finaste Adam ;) Gött! Idag var det iafl ingen barnfamilj där som satt och skrek och bråkade.. Ungarna/föräldrarna i förrgår var olidliga >.<

Men nu blirre film! Underworld om man ska vara korrekt :) Osså blirre popcorn till, eller som jag säger; Poccorn xD

Hade Gött! - och en trevlig kväll på Yran för er som är där ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: