Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Gotland 2011!

Kategori: Allmänt

Go' kväll på er!
Var hela 4 dagar sedan jag uppdaterade sist, så kände att det var dags nu! :)
Jobbet denna vecka gick bra, och vi fick äta glass och dricka kaffe som avslutning efter en hård dag igår ;) Super skön personal var det på Spiltas Krog, och jag funderar starkt på att söka jobb där nästa år! Tror även att jag ska anmäla mig som person de kan ringa när de behöver personal ;) De hände ibland att de var tvungen att ringa någon pga sjukdom elr så..
Natten tillbringades hos Adam, och vi sov som två stockar till ca halv 11 idag ;) Gött :D Sedan har vi ränt runt hela dagen kan man säga ^^' Adam har packat inför imorgon, jag har packat inför imorgon, Kira har fått pälsen trimmad (lite lätt - blev attackerad av mygg mot slutet!) och nu ränner vi runt i huset för att packa det sista! Höll nästan på att glömma ta med fler p-piller och extra linser :S Tur att mamma kom ihåg dem ;) Tror alltså att jag har allt packat nu!
Skulle ta med mindre packning än vanligt, men då jag har vikt så fint så blev det mycket kläder - som tog lite plats! :D Awsome ;)
Imorgon åker vi alltså till Gotland!!! vi åker 10 här ifrån stan, och vid 12 på natten går båten över till Gotland :P Trött...

Hade Gött!
(Ni som orkade läsa allt)

Kommentarer

  • lisa säger:

    tar ni med er Salsa? :) Kanske vi kan träffas med hundarna för en dag? :)

    2011-07-08 | 21:36:39
    Bloggadress: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: