Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Dålig uppdatering :P

Kategori: Allmänt

Go' kväll !
Har inte uppdaterat på någon dag :P sry för detta xD
Var till Avesta i helgen (för er som inte visste detta) och Salsa fick ställas ut åter igen. Hon var i super bra form och allt - domaren älskade henne! Men !(det finns alltid ett men) Salsa var slö som fan i ringen :S Hon lunkade runt xD Så vi fick "very good" och sedan var det bara att åka de ca 50 milen hem igen :P Nästa utställnings tillfälle blir i Sälen på tollar specialen! Dock kommer hon inte kunna få certet som hon saknar, då det är en inoff utställning.
--
Idag då, efter att man steg upp vid 10 (trött som bara den) så blev det att fara på jysk och fixa nytt täcke och kuddar åt mig. Adam följde även med ;) Sedan åt vi lunch, innan vi följde mamma ut i skogen för att träna Salsa en snabbis innan jag, Adam och brorsan Jocke skulle åka båt :) Härligt att åka motorbåt faktiskt ;) - Hem till Adam där vi var ett tag, innan jag blev bjuden på middag där (Taccoooo!). Större delen tillbringades också hos Adam :P (konstigt? nja xD).
Men nu ska denna trötta människa borsta tänderna och sova! Har jobb imorgon, och jobbar från 9:00 till 14:30 .. pigg måste man vara då! :P
Hade Gött!

Kommentarer

  • VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg säger:

    sv: hehe okej :P jag sminkar mig när jag ska ut :)

    2011-06-20 | 14:00:14
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här: