Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

F O T A D E - igår ;)

Kategori: Fotografering

Glömde liksom att blogga igår efter att jag hade fotat :P Tog gaanska så lång tid att redigera fotona till min hemsida, då det var 352 st, och då ska jag först sitta och välja typ max 50 st, sedan sätta på loggan. Känner mig duktig då jag inte på en endaste bild har gjort något med färgen eller nått ;) Bara förminskat bilden, satt dit min logga, och lagt upp på hemsidan :D Så checka där ;)

Här får ni en oredigerad på...
Emilie & Salsa på fältet!
(Fotograf: Mikael Rödin - lillebrorsan min)

..mig och Salsa ;) Erkänn att Salsa är mycket sötare än mig :S

Hade Gött!

Kommentarer

  • Liz Kruskopf säger:

    haha ser ut som att Mikael har en grymt bra fototalang! :)

    2011-06-02 | 10:16:59
    Bloggadress: http://lizkruskopf.blogg.se/
  • lisa säger:

    tycker ni e såå söta båda två :) kommer ni ner till gotland någe? :)

    2011-06-04 | 14:51:27
    Bloggadress: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: