Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Guud vad regn ska förstöra!

Kategori: Pojkvännen och Jag

Go' kväll allesammans ;)
Vaknade upp bredvid en helt underbar person i morse - tror vi vaknade och somnade om flera gånger mellan halv 9 till 10 xD

Blev tyvärr ingen solig midsommar i år. Regnet har legat i hela dagen, men vi lyckades i alla fall få till lite grillat! Var ganska trevligt kanske om man tänker efter ;)
Hade tänkt att ha min nya klänning idag - som jag typ köpte för 2 månader sedan men har inte lyckats få ett tillfälle att använda än! Men regnet sabbade ju det. Så det blev;
Linne från Cubus, linne från VILA, kjol från H&M :) Cp bild, sry för detta xD testade att ställa kameran på 10 sek, sedan satte jag mig på sängen och väntade. Skulle just fixa till håret som låg bakom örat när det klickade till xD Och jag veet att I'm not pretty ;)
Hade Gött!

Kommentarer

  • Marre säger:

    Var ju i Mullsjö och campade en hel vecka. Dygnsura kläder, fuktigt i tältet, kallt men underbart! :D



    DU ÄR JÄTTESÖT :D <3

    2011-06-27 | 22:00:01
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/
  • Marre säger:

    Var ju i Mullsjö och campade en hel vecka. Dygnsura kläder, fuktigt i tältet, kallt men underbart! :D



    DU ÄR JÄTTESÖT :D <3

    2011-06-27 | 22:00:40
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: