Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Hästfotografering

Kategori: Fotografering

..På travet :D
Hejsan små ungar :P (eller stora dåå)
Om man jobbar på ett lunch-ställe som håller till på travet - hur kan man undvika att fota efter jobbet? xD
Idag klarnade det upp, så jag tog med mig kameran efter jobbet och fotade lite hästar + blommor mm. Testade mig på inställningen "M" på kameran, och jag tror nog att jag fick till det ganska bra :P har börjat fatta hur man handskas med den - så detta blir nog inställningen jag kommer använda i fortsättningen! :)
Bildero små;
Titta vad fränt öga! Blått :)
(Alla bilder Copyright Emilie Andersson - snyftis.blogg.se. Kopiering ej tillåten!)

Hade Gött!

Kommentarer

  • Liz Kruskopf säger:

    när du fotar hästar ta bilderna så man ser hela hästens ansikte och om dom kommer för nära så är det ju bara att backa :) annar blir det som att bilden inte säger något.

    2011-06-18 | 17:55:22
    Bloggadress: http://lizkruskopf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: