Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Hemma efter båt-tur !

Kategori: Pojkvännen och Jag

God eftermiddag ;)
~ Kom hem för någon timma sedan, men fick gå ut med hundarna så fort jag kom hem :P (på en lång prommenad) ~

Turen med båt var helt otrolig, och det var så skönt att sitta ute på skön i bara bikini ;) Solen sken nästan hela turen, och vi grillade lite korv när vi hade åkt från punkt A till B ;) Badade inte, då det var svinkallt i vattnet, men svalkade fötterna lite iafl ;) Det var roligt att umgås lite med Adam, min Svärmor & hennes kille ;)
Bilder?
Here you go :D
Där har ni lite bilder från turen! De som har mig på Dayviews kommer få se mer där :P
(Bilderna är tagna med mobilen)

Hade Gött!

Kommentarer

  • bella säger:

    åhh vad mysigt :D jag blev så sjukt sugen att också åka båt nu. tyvärr har man ingen egen :(

    2011-06-13 | 12:52:11
  • bella säger:

    svar hm. det händer väl fast... nee.. det är elin som röker :)

    2011-06-13 | 12:52:56

Kommentera inlägget här: