Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Kappahl - nickel fritt?

Kategori: Allmänt

Go' eftermiddag kära läsare !
Precis kommit hem från en hård dag på jobbet. Denna måndagen var den stressigaste hittils (hehe bara varit 1 måndag tidigare). Det kom folk, på folk, på folk. Hela tiden ramlade det in disk. Fatta vad glad jag blev när jag upptäckte att det inte fanns mer disk kvar xD Åhh vad jag önskar att folk kunde inse att de bara gör jobbet svårare när de typ lägger ned servetter i kaffe-koppen, lägger servertterna på matresterna! När de gör så blir mitt jobb inne i köket bara mycket svårare ^^' Tur att jag får komma ut ur köket då och då för att fylla på kaffe och sånt.
Men ska inte klaga mer :3
Bild från Kappahl.se
Har en fråga, som jag hoppas någon kan svara på.
Kappahl har börjar med nickel testade smycken - någon som vet om de är helt nickel fria? Om de är de ska jag shoppa örhängen! Det är så svårt att vara nickel alergiker, och man måste köpa helt nickel fria smycken på typ Guldfynd. Det kostar 700 kr för ETT örhänge! Sedan måste man ju ha det andra också.. Snälla någon svara på detta (a) ;) Då vore du en ängel :D
Hade Gött!

Kommentarer

  • lina säger:

    jag är jätte alergisk mot nickel! Och jag köpte några armband från kappahl som det stog att det var nickeltestad och allt, men jag kände ändå av att det var nickel..

    2011-07-25 | 19:55:42
    Bloggadress: http://llinaforslof.devote.se

Kommentera inlägget här: