Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Ska klippa mig!

Kategori: Allmänt

God morgon alla glada ;)
Klockan har inte slagit 12 än, men jag har hunnit med ganska mycket redan! Vi håller på och städar ur Ante's rum, så jag måste strax ned och fortsätta med det. Osså har jag just bokat tid hos frisören ;) Nu ska jag bara bestämma helt hur jag ska klippa det :S Tror jag ska ta närmare 1 dm på längden (men jag älskar ju mitt hår så :S ) osså ska jag nog jämna till luggen, KANSKE korta ned den lite.
vad tycker ni? :D
Så här ser det ut nu;
Tyck till nu allesammans! :D Kommer kolla bloggen innan jag sticker för att se om någon kommenterat! ;)
(Klippningen sker kl 17.00!)
hade gött!

Kommentarer

  • bella säger:

    åh vad fint det blev :D



    svar haha jaså inte? miku är ju den färgen. eller ne, han är lite mer svart men ungefär likadan

    2011-06-03 | 17:18:06
    Bloggadress: http://tofuhawk.blogg.se/
  • bella säger:

    bella läser inte nogrant

    menade förstås åh vad fint du hr nu och det kommer säkert bli finfint sen efter också XD lol

    2011-06-03 | 17:18:48

Kommentera inlägget här: