Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

28 bes.. och det bara stiger :)

Kategori: Allmänt

.. Ja min hemsida verkar bli hittad av fler och fler. Igår fick jag hela 28 unika besökare, och 43 sidvisningar (jag besökte mig själv bara 2 ggr) så det känns bra :) Roligt att folk hittar dit, och snart kanske fler börjar kommentera vad de tycker om den i gästboken ! ;)
Har iafl lyckats få in fler bilder i 2010 albumet, och även några i 2011 albumet. Snart ska det nog finnas massor av bilder i båda albumen att se på ;)

Sitter på skolan atm btw, så ska ta och jobba lite nu :P På lunchrasten ska jag ned och köpa lite fler böcker i en serie jag läser atm, så får hoppas de har dem där.

Men nu har jag skrivit av mig, de andra i klassen sitter och säger "men skriv inte så mycke!" xD

Fortsatt trevlig dag, och
Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: