Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Helt borta!

Kategori: Allmänt

Urgh.. Har varit helt borta i huvudet i dag, och redan i morse kände jag hur huvudvärken kröp fram. Men på skolan gick jag iafl! Dock så höll jag på att gå fel.. Men ajja :$ Gick hem vid lunch då mitt huvud inte klarade av det mer. Resten av dagen har jag legat i sängen och sett på Buffy/halvsovit ;9
Imorgon SKA jag gå på skolan.. Måste ned på stan efteråt och shoppa lite. Om inte Adam blir för uttråkad av det följer han med och är kritisk/pekar ut det han tycker att jag ska ha :P *hehe*

Men nu ska jag ta och se klart på det sista buffy avsnittet för ikväll, och sedan ska jag ta en snabb dusch innan jag lägger mig!

Hade Gött!

ps. Glöm inte att snart börjar The Vampire Diaries igen! Bara 1 vecka kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: