Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Jag ÄR en nörd..

Kategori: Allmänt

..Ville bara påminna er om det ^-^
Sitter och kan inte sitta still atm.. Har ju börjat läsa en ny serie av böcker, nämligen Vampire Academi. Har de två första böckerna, och vill bara ned på stan och köpa de andra! Men nästa jag ska ha, den är slutsåld i hela stan, och de sa i bokaffärerna att de hade beställt för 3 veckor sedan, men böckerna kom inte fram. Så nu väntar jag!!!
Böckerna är totalt awsome, och jag vill bara läsa resternade (!) Och sen så kan jag knappt vänta på filmerna heller xD Haha var inne på youtube, och fick reda på att den första filmen kommer troligen runt 2013.. VEM KAN VÄNTA SÅ LÄNGE!? xD *BeroendE*

VARNING - Böckerna kan framkalla; beroende, svårt att sitta stilla i väntan på nästa, och klåda i fingrarna (efter något att bläddra i). 8D

Tillbaka till verkligheten :)  - Ska ta och hitta på något innan jag sover .. ;)
Ni som tycker jag är knäpp - You are right ;)

And I know what I wish for my birthday :D Jag vill ha fortsättningen på The Vampire Diaries böckerna ;) Finns visst 3 till i den serien :P

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: