Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Lillebrorsan & Ja' ;)

Kategori: Allmänt

Sitter på mitt rum med min lillebror och vi har ritat för fullt. Spelade tidigare idag (efter att ha varit med Adam den underbara ;)) lite Indiana Jones 2, PS3, och sen dess har han bara pratat om det, och följt efter mig *hehe*.
Så vi satte oss ned i min säng med musik från datorn, och jag fick hjälpa honom att rita allt från flygplanen som är med, till hans favorit - en döskalle. Sedan ritade jag även en failbild, så det blir en annan historia ;)

Dagen var iafl soft. Kom till skolan och skulle ha TEU, men vi får reda på att läraren är sjuk (räktorn säger att han skrivit det på Zonline, men det står fortfarande inget där ^^'), så jag och några klasskompisar drar ned på Törners. För min del blev det en kopp kaffe, och en bakelse *mums* ;) Dock hade de världens minsta koppar, då jag är van med storleken på Vedemarks (or how you spell it) :P Sedan var det typ 45 mins lektion med Fysik, och efter det kom Adam och hämtade mig på skolan. Lunch hos honom, lite TV spel och chill helt enkelt :)
Blev så himla besviken när Adam går in på sin syrras rum, och helt plötsligt säger "Det snöar ute", och jag var helt "Nej du skämtar!" för snö - det har jag fått nog av! Sedan blev de iafl upp till mig, och Adam bromsade, gled - rakt in i soptunnan :P Den välter såklart xD TV spel här, sedan Kebab House ;)

Men nu har jag tröttat ut nog mycket folk med denna långa, meningslösa text på min dag. Kanske t.o.m blev en liten novell här om min dag ;)

Foto: Emilie Andersson 2011
Var bara tvungen att lägga upp en bild på sötaste Kira :D Hon blev så fin på den :D Ljuset var perfekt i hallen uppe ;)

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: