Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Matte om ett tag - och fysik..

Kategori: Allmänt

Go' förmiddag/eftermiddag på er ;) Har lite svårt att avgöra vad jag ska säga..
Sitter iafl på skolan och tråkar framför en dator. Ska strax ha matte, och sedan blir det fysik - följt av omprov i fysik *urgh*. Måste även plugga lite när jag kommer hem, då jag ska lämna in en rest uppg. i matte, imorgon bitti. Sköjj ? Njäe :P

Någon dag sedan jag skrev (?), men jag har inte orkat. Har kännt att det inte finns så mkt att uppdatera om, och mitt internet krånglar även hemma satt -.-' Men det ska snart vara fixat hoppas vi (!)

Vi håller även tummarna för att det blir utställning på Travet i Maj, så Salsa får INTE börja löpa lagomt tills dess! Då är allt kört. Vi vill ju ha det sista Certet ;)

Ska kolla mailen innan jag går på lektion, så detta blev ett sånt där rörigt inlägg, utan att ngn förstår innebörden :D Ett riktigt kaaanske kommer ikväll ;)

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: