Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Mr. Sunshine :D

Kategori: Fotografering

Idag tittade solen fram - finally :3
Mamma ringde vid halv 10, och ville att jag skulle ta ut hundarna på prommenad + komma ned med lunch kl halv 12. Så sagt och gjort. Dock så tog jag bara ut Kira på prommenad, och Salsa fick följa med och lämna lunchen. Sedan fick de båda två sötnosarna sitta och posera framför kameran ;) Blev perfekt med väggen på utbyggnaden som bakgrund. Sedan efter det har det varit datorn för min del, och vid 2 ska jag ned till mammas jobb igen, osså ska vi gå ned på marknaden tsm! Ska även gå på den kanske imorgon med Adam, men jag tycker det bara är kul att gå två dagar i rad ;)

Här kommer 3 bilder från idag (de som har hunnit blivit redigerade):

Salsa - foto: Emilie Andersson
Salsa - Foto: Emilie Andersson
Kira - Foto: Emilie Andersson
(Tänkte bara upplysa om att det som jag gjort i redigeringsväg är att göra bilderna lite mer svart/vita och satt in min stämpel)
Det var allt för idag :3 I think ;)

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: