Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Ont i huvudet..

Kategori: Allmänt

..Men det går nog över snart :3
Hade en sån där vanlig skoldag idag. Inget värt att skriva om förutom att jag är så leds på idrotten där det bara är bollsport hela tiden! Vill göra ngt roligare >.<
Blev inget Adam idag iafl.. Helt slut när jag kom hem från skolan, så det blev att hoppa in i duschen, göra matte, följa på affärn, och gå ut med hundarna! Jag som ville ta det lungt ^^' Ska till honom imorgon iafl då jag saknar honom som bara den efter att inte träffat honom på 1 dag xD Hehe :P
Blir hela 10 månader den 4:e april, så snart börjar vi räkna år tsm ;)

Men nu blir det Buffy för min del! Sedan måste jag ta och sova då jag inte har ngn sovmorgon imorn..

Hade Gött!

Kommentarer

  • bella säger:

    svar haha men allvarligt, det är beroendeframkallande :o

    2011-03-30 | 17:06:14
  • Marree säger:

    Hih :D vi har alltid många olika roliga grejer! Förrförra veckan curling, förra veckan gymnastik. Idag fotboll (men vi har inte haft ngn bollsport alls alls denna terminen). Nästa vecka har vi stresshantering så vi behöver inte äns byta om :3



    sv: Det hade varit jättekul att träffa dig med :D Om du har samma msn som innan så har du min adress.. du kan skicka ett mail och så kan vi diskutera det närmare :) Är inte inne på msn så ofta men kollar mina mail typ varje dag.

    KRAM

    2011-03-30 | 19:29:03
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: