Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Skuggkysst

Kategori: Allmänt

Go' kväll!
Sitter och lyssnar på Broken Iris atm, med låten "Where butterflies never die". Ska strax ta och trycka av datorn, och lägga mig å läsa skulle jag tro. Köpte nämligen igår fortsättningen på Vampire Academy - Skuggkysst! Hela serien är helt otrolig, och jag kan inte fatta att jag äntligen hittat boken! :D Den var det sista exemplaret de hade, för deras beställningar var sena. Så tur får man säga att man hade. Annars blev det inte så mycket från stan den dagen. Dock kan jag erkänna att jag såg Filip & fredrik på stan me! De var och frågade folk på stan inför en ny serie som ska komma om ngn månad, och mamma ville till varje pris unvika dem, så vi flydde. Fast vart vi än gick så var de där med kameran ^^' Så med på film är jag nog -.-
Var även ned på markaden med Adam & Jocke idag, och jag fick äntligen äta min efterlängtade Langos :D Bjöd även Adam på en (då han inte kunde ta ut pengar pga en baouta kö till automaten :P) osså fick jag köpa en super stor klubba till honom .. BARA 60 kr :P .. Så till middag blev jag bjuden på mat (Max) ;) Efterrätt blev Lyxmouse :D

Mohaha lyckad dag typ, och nu en uppdatering på gårdagen med :P

Imorgon får vi se vad dagen har att erbjuda.. Har inte bestämt vad jag ska göra sista dagen innan skolan börjar igen *suck*.. Vill ha lov en vecka till ;)

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: