Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Ultraviolet + Chips..

Kategori: Allmänt

..De e grejjer det!
Efter att Adam åkt hem vid halv 9 spelade jag lite TV spel med min bror, innan jag satte mig ned och kollade på Ultraviolet! Har velat se filmen ett tag, och idag blev're av ;) Synd dock att jag var tvungen att se från datorn.. Inte så skönt att se på film i en ganska hård datorstol, som inte är skön att sitta i för länge! men men :P

Inga planer inför imorgon iafl! Kanske vara med Adam? xD
Jag vet inte heller just nu om det blir Gotland i sommar :/ Mamma har troligen inte råd. Men om man hoppas nog mycket blir det nog att åka med Adam ngn stans ;) För hemma hela sommaren vill jag inte vara.. Ganska långtråkigt om man inte har ngt att göra o.O

Men nog babblat!

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: