Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Finally im 17!

Kategori: Allmänt

Äntligen är min födelsedag här :3
Guud vad jag tycker att det är jobbigt på skolan när för många börjar säga Grattis xD Tänkte innan jag gick på skolan "Jag kommer klara detta utan att någon säger ett pip, Olivia som vet om det har ju redan sms:at grattis, no worries". Osså kommer man på skolan. Frid och fröjd. Olivia kommer... "Grattis Emilie!" Och där blev det kört xD Alla i närheten började gratta, MEN som tur var så hade inte så många i klassen kommit än!
Fråga mig inte varför jag inte gillar sånt, jag har flera teorier själv vad det kan bero på :P

Har varit lugnt iafl sedan jag kom hem. Mamma glömde bort att gratta mig tills jag kom hem efter att ha varit på affärn ;)
Har hunnit med mycket nu på eftermiddagen. Trimmade de sista på Salsa's päls, de parterna där mamma är osäker hur man gör. Det har blivit som en vana att jag får fixa det sista innan utställning :P Tror att allt ser bra ut nu iafl! Längtar tills utställningen på Söndag!
Har varit på affärn, hämtat min lillebror tillsammans med min plastpappa, osså har jag varit på affärn igen och köpt tårta + middagsmat ;)

Nu har adam ringt, så nu ska jag springa ut så kommer han och hämtar mig iafl!
Hade Gött!

Kommentarer

  • bella säger:

    GRATTIS :D

    2011-05-20 | 16:57:21
  • Marre säger:

    GRATTIS I EFTERSKOTT! <3

    2011-05-28 | 16:29:02
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: