Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Breaking dawn och foto

Kategori: Fotografering

Tjolahopp!
Imorgon kväll blir det Breaking Dawn part 1!! :D Längtar ;) Fast typ alla säger att den var tråkig :/ Hope not..

Titta vad fränt öga! Blått :)
(Älskar det blåa ögat :D)
Iafl. Jag har insett är jag är supersugen på att fota hästar! :S Kanske är för att jag bara fotar hundar..?? xD Iafl så hoppas jag komma iväg till travet någon dag. Kanske drar med mig Adam om han orkar följa ;)
Insåg detta idag då jag kollade in på marre's blogg, och även när jag satt och läste lite fotogrejjer; Guud vad jag saknar att fota hästar! Älskar hur deras ögon kan visa deras känslor. Blir så fina kort på dem :)

--
Idag då? Jo det blev en tidig dag för mig. Gick på skolan för fotokursen vid 08.15. Sedan slutade jag vid 11. Soft!
Drog ut och tränade Salsa lite med hennes kaninpäls-dummy! ;D Otroligt kul tyckte hon att det var, och jag ska erkänna att jag inte fick till någon bra bild :S Svårt att fota en hund som far fram och tillbaka - hit och dit i 120km/h typ xD Hon var så galen i dummyn'!
Vi körde först bara att hon skulle hämta, och sedan körde vi 3 linjetag. Gick kanon! Linjetaget kunde jag inte fota, då detta skedde i skogen - och alla bilderna blev HELT oskarpa. Så jag filmade, men tyvärr så kan man inte ladda upp filmer här, så ni får nöjja er med bilder från idag ;)
.p.s de saknar logga då dessa sände jag till salsa's uppfödare. Orkade alltså inte sätta på min logga :P Ni vet att det är copyright ;) d.s..

Copyright Emilie Andersson! snyftis.blogg.se och foxtailphoto.webb.se!
Copyright Emilie Andersson! snyftis.blogg.se och foxtailphoto.webb.se!
Copyright Emilie Andersson! snyftis.blogg.se och foxtailphoto.webb.se!
Copyright Emilie Andersson! snyftis.blogg.se och foxtailphoto.webb.se!

Kommentarer

  • marre säger:

    Jag har bara hört om hur bra breaking dawn 1 är :D JAG VILL SE DEN NUUUUU!



    Har också funderat till att dra till travtävlingar o sådär men det är ganska långt bort härfrån :3



    Jag har alltid älskat hästar med blåa ögon!! :D Har bara sett en fux som had det och en skäckig shettis som hade ett halvt blått :) Trodde det inte fanns svarta med ett blått öga!?! SÅ HIMLA TUFFT! Ta ett closeup nästa gång på ögat! :D

    2011-11-19 | 12:22:39
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/
  • marremarre säger:

    Vad tyckte du om filmen då? :D



    Jo jag skulle nog passa bättre i brunt med xD skulle bara driva med några kompisar, fixade bilden i photoshop :D

    2011-11-19 | 22:19:51
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/
  • lisa säger:

    hon är så fin Salsa! :) Vad tyckte du om Breaking Dawn? Jag tyckte den var bra :) LÄNGTAR till del 2!!

    2011-11-22 | 16:23:45
    Bloggadress: http://fyrbentlycka.weebly.com

Kommentera inlägget här: