Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Cinema4D

Kategori: Skolan

Tjo!
Sitter på skolan och leker i Cinema4D. Ska snart börja med en stor uppgift, så tänker igenom mitt "manus" samtidigt som läraren går igenom lite nya saker, som vi kan ha användning av när vi gör det.

Nästa vecka iafl är det öppet hus, och jag och min klasskompis Nellie har blitt' valda att vara här då ^^' Han frågade oss om vi ville, men det var ingen "Ja/nej" fråga. Vi fick helt enkelt bara vara med i vilket fall, då han behövde tjejer som kan hjälpa till, bara för att det nästan inte finns tjejer längre som söker it - och jag å nellie är de enda typ som har Virtuell Design, så han kunde inte ta folk från 3:an :P
Ajja, life goes on!

vill ni se vad jag gjort?? :D
orginalbild inte (c) av mig.
(Grejjen som är typ en kloss, kan ni föreställa er är en leksak, och den åker runt sitt-grejjen) :D
(Bilden är en vi fick från en mapp på skolan. Jag äger alltså inte orginalbakgrunden.)

Hade Gött alla 6 pers som mystiskt nog besöker mig :P Vet nu vilka 3 av dem är ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: