Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Förklaring - C4D

Kategori: 3D

Tjo!
Marre blev lite brydd vilket program jag jobbar i när jag gör alla roliga grejjer, så tänkte berätta!

Jag använder mig av Cinema4D, vilket är instalerat på skolans datorer. Det är ett 3D program där du kan göra allt från animerade filmer med ljud, till stillbilder.
Har ni tex. sätt Tin Tin? (Nyaste filmen). Den är gjord i just detta program. Det finns även mängder av andra filmer som är gjorda där.
Vill ni veta mer om programmet så besök deras hemsida! Maxon.net

Och jag får alltså använda mig av detta program då jag läser Teknik med inrikting Virtuell Design på Wargentin skolan :) Själva inriktningen känner jag är helt rätt för mig (synd bara att de först nu slog ihop så att man får programera hemsidor också :P)

Nu vet ni ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: