Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

K L Ä D E R

Kategori: Allmänt

Tjolahopp!
Var med mamma på stan igår efter skolan. Självklart hade jag inte pengar, så jag bara testade plagg :P
På Fanny hittade jag faktiskt en snygg kavaj och en ganska snygg skjorta (dock hade jag önskat att skjortan hade längre armar, och att den var kortare i längden).
Upptäckte då jag testade dessa plagg för skojjs skull, att jag dess utom brukar köpa för stora kläder ^^' Jag tänkte när jag först såg plaggen "de här får jag aldrig på mig.. det är ju S på dem!". Men in i provrummet gick jag, och gud vad bra de satt! Perfekt storlek ^^' Hängde sedan tillbaka dem - då jag inte hade nog med pengar - och gick vidare med mamma. Medan hon gick in på DK, gick jag en snabbis på MQ då fina Marre hade tipsat om att tröjjan jag ville ha fanns där. Jag hittade den på en gång, och nu hoppas jag bara att det är denna tröjja du menade Marre xD
Iafl. gick hem tomhänt efter ca 1½ timma på stan, och det kändes bra att jag inte hade gjort av med pengar där ^^' Kanske ska börja köra detta varje gång jag är på stan xD Höhö :P

Kommentarer

  • marre säger:

    Den andra bilden på den andra bilden (ahah) liknar min tröja väldigt mycket :D Fast tror att denna är en aning tjockare. Min är liksom av bummul eller hur det stavas eller vad det är (kallt). Denna var väldigt snygg! :D

    2011-12-01 | 16:36:17
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: