Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

SNÖ, snö och mer SNÖ!

Kategori: Allmänt

Jo ni hörde rätt.. Det snöar! Och jag gillar det ej :S Visst det ger fina fotochanser, men jag är ingen som är super glad över snö, trots att jag bor uppe i Jämtland. Har hellre Sommar, sommar och mer sommar vet ni ;)

Iafl, har snöat hela dagen, och det kommer nog fortsätta såhär. Hoppas det inte har snöat för mycket tills imorgon! Det är ju skola då så..
Och nu kom jag just på att engelskan inte är klar tills imorgon :S Men hinner nog med det senare ikväll, för nu bär det av mot coop och sedan ska vi fika Glögg och Pepparkakor + bullar :) Mumsiii!!

Ha en fortsatt trevlig kväll :P Hoppas ni andra som bor lite längre ned slipper snön xD

Kommentarer

  • bella säger:

    JAG VILL OCKSÅ HA SNÖ :'( OCH JAG ÄLSKAR DET!

    varför är inte gud rättvis och ger snö till mig som uppskattar det

    2011-11-27 | 20:12:18

Kommentera inlägget här: