Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Adam to Turkey !

Kategori: Allmänt

Tjo!
Nu hade jag lust att ta tag i bloggen lite iafl. Adam åker om några timmar till turkiet, så jag blir helt själv i en vecka. *suck*
Känns inge roligt utan honom :S Är ju tsm med honom nästan hela tiden när jag inte har skola, och han jobb. Är inte van med att vara ensam :3 Och bara för att vara helt jobbig mot mig, så har telia inte gratis sms utomlands, så jag kommer inte kunna smsa honom från annat än min brors mobil.. *suck*

Haha emilie deppar loss! Nu blir iafl Marre och Bella kanske glada för att jag äntligen skrivit??? xD
Iafl. Östersund är regnit idag, så det blir en depp-dag inomhus på skolan, och sedan hemma. Får se om jag kidnappar morsans dator senare för att göra nått skojj.
(glömm inte att kolla in min hemsida! Nya bilder från 20 oktober och 25 oktober ! )

Hade gött!

Kommentarer

  • marleen säger:

    Fin bild! :P

    Btw, tror du överlever utan adam en liiiten stund ^^ hehe



    sv: ååh skitsnyggt! :D Riktigt fint som du har gjort med din hemsida, aaah! Var den klar eller skulle du göra något mer?



    Vi hade ingen fotolektion i veckan heller, hade håltimme, alltså sovmorgon! ^^ Yeha. Fast ja, nu har vi lov föresten :3

    2011-10-29 | 09:42:37
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: