Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Reklam dags x'D

Kategori: Allmänt

I väntan på att min dator ska börja leva igen.. så får jag använda mammas. Detta betyder att jag loggar in några gånger varje vecka :P

Tänkte göra lite reklam för en ontroligt bra sångerska som gör covers på youtube! Har även börjat sjunga i Östersund på olika ställen.
Sök på "Cornelia Junestig" så får ni höra en otroligt bra röst! :) Otroligt stolt över att känna henne lite *höhö*.. not rlly :P bara otroligt glad att det går så bra för henne!
Talanger jag vet att hon har; Ritar gudomligt, sjunger gudomligt. :D :D

hö, Hade!

Kommentarer

  • marleen säger:

    sv: hehe jo det är ju just därför att de attackerar hundar och andra djur som jag är ganska glad att de inte finns här :P Det var ju en här i skåne för ett tag sedan. Den tog 17 får på en natt och åt inte äns upp den. den dödade jättemånga djur helt i onödan. Men vargen fick inte skjutas. Sen bara "försvann" vargen..



    Fast jag gillar vargar, på avstånd :P

    2011-10-03 | 17:49:01
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/
  • marleen säger:

    saknar dina uppdateringar :P

    2011-10-09 | 22:49:31
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: