Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Skolfoton!

Kategori: Allmänt

Tjo!
Nu så har skolfotona kommit, och detta är faktiskt första året jag är nöjd med bilderna - både klassfoto och porträtt :P Så grattis till denna fotograf som fick mig att se bra ut *hrm..* :P

Sitter vid mammas dator as normal, och har varit barnvakt idag. Just nu sitter jag och kollar på när min äldre och min yngre bror spelar TV-spel - awsomeness! De är helt inne i spelet :3

Ska snart på affärn med äldre brodern - awsome där också! :P Dock så tänker jag nog hålla mig borta från sötsakerna :3 *suck*

Gött Hade... or Hade Gött as we say :P

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sv: haha :) Hur tycker du jag ska göra med skuggorna?

    2011-11-02 | 18:39:12
  • marleen säger:

    Ofta att era skolfoton inte kommer föräns nu? :o

    2011-11-02 | 18:39:44
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    sv:



    Va? Har ni inga isbjörnar dååå!? :o Nu är det ju inte lönt att åka upp dit :/ HAHA nej skojar, det är ju iaf lönt för att träffa dig :D



    Converse är dyra, jo det är jag medveten om! Fast jag älskar dem! Dessutom håller de ganska länge och jag köper inte skor när jag fortfarande har ett par som man kan gå i. Har kvar mitt första conversepar, har 3 nu. Iaf, de är helt söndriga och köttade men måste erkänna att jag inte behandlade de så bra.. :( de andra har jag behandlat mycket bättre..



    Jag vet inte hur länge den tröjan har funnits på MQ, så den kanske finns där redan ett tag och alltså redan finns uppe hos dig i Kina! ^^

    2011-11-05 | 20:56:17

Kommentera inlägget här: