Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Hemma !

Kategori: Skolan

Tjoho!
Hemma sedan 35 min tillbaka tror jag.. Sitter och slappar medan jag väntar på att Adam ska smsa/ringa och säga att han slutat :) Han har en ny möbel på sitt rum som jag är intresserad av att se, och han vägrar säga. Han sa bara att han skulle hämta mig när han slutat, så fick jag se själv ;) Och lilla jag är ju helt galen när folk inte berättar hemlisar typ - så jag har gått av och an idag för att få veta :P
Vem vet, det kanske inte ens är något :3

Första dagen med lektioner från Virtuell Design programmet iafl. Det blev Digitalt skapande! Vi lekte i programmet Cinema 4D - och jag blev inte alls klok :P Det är så konstiga kontroller, osså måste man göra en massa komandon för att kunna skapa 1 fönster ^^'
Hoppas vi får börja leka med annat snart också :)
Helt nöjd med linjen/inriktningen!!

Länk till skaparna av Cinema 4D; Maxon

Nu ska jag ta mig något enkelt att käka :3 *num num..* hungrig xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: