Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Last Resort - Papa Roach

Kategori: Allmänt

Tjena!
Sitter i mitt rum och är allmänt förkyld. 
Har varit på stan med Adam idag - var ju tvungen att handla present till brorsan Jocke som fyller år på onsdag! ;) Vad han ska få tänker jag dock inte skriva, för jag vet inte om han kan mitt bloggnamn elr ej..!
Sedan tog vi det lugnt ett tag hemma hos mig, innan Adam begav sig av hem. Han är också förkyld, och jag tror nog att vi båda två gillar att bara ta det lugnt när man är det. ^^'

Nu sitter jag och chattar och tar det lugnt bara. Har inget alls att göra, och har inget Word programm än - så jag kan inte göra min läxa som jag har tills på Fredag. Dock så har jag hela altet klart i huvudet, så tror nog inte att det ska bli så svårt att skriva ihop det senare ;)

Ville bara passa på att rekomendera bok serien Vampire Academy (som jag säkert gjort förr (?)) till er som inte läst den! Otroligt bra böcker, och jag tror jag är inne på 4:e gången eller något sånt att läsa den ;) Har inte sista boken än, så då kan man ju bara läsa de man har. Om och Om igen ! :)

Imorgon är det skola. Ska lägga mig någolunda tidigt så jag orkar med den. Förkylning + skola^idrott = inte kul ^^'

Hade Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: