Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

No fear

Kategori: Skolan

Tänkte bara påpeka att fotografisk bild A är roligt ;) Dock så hatar jag att frysa om fingrarna -.-''
Vi fick en uppgift - efter en ganska lång genomgång om kameran - som gick ut på att fota ett element; Vatten, Jord, Eld eller luft. Det skulle helst inte vara för uppenbart.. Alltså vi fick inte ta kort på en tändare där elden var i lågor :P
Jag tog 3 bilder på olika element, och bestämde mig för Jord. Bilden föreställde en en sten, osså en massa gröna växter. Focuset hade jag lagt i mitten av bilden - på kanten av stenen.
Allt hade gått bättre om jag inte fått fota med en Nikon D50 som satt otroligt oskönt i handen! Det kändes som en klump :S Gillar mammas Canon EOS 1000D mer :P Så canon är den kamera typ jag bara vill fota med!
Vi jobbate två och två, på en kamera. Fick jobba med en gammal klass kamrat från en skola jag gick på när jag först flyttade till Östersund :P Tur det! Då har man någon man vågar prata med ;)

Sedan blev det redovisning. Gick snabbt och enkelt :P Smärtfritt :3

---

Btw! Slänger upp 2 st bilder som jag redigerade igår. Lärde mig lite nytt på "Digitalt skapande" lektionen. Vi satt på hemsidan "moderskeppet.se" så ;)

Bad-ass-cowboy!

Twilight-aktig-vampyr.

osså båda redigerade bilderna..
Bilden är från google, och är endast använd för att jag ska bli bättre på att redigera!
Bilden är från google, och är endast använd för att jag ska bli bättre på att redigera!
Båda orginalbilderna är från Google.se. De är endast använda för att jag ska kunna utvecklas inom det jag gör! Copyright på orginalen äger respektive ägare.

Kommentarer

  • marleen säger:

    Det var en väldigt vacker dikt! :)



    Vad fina bilderna blev! Vi har bara jobbat med analogkameror än så länge :P

    2011-09-16 | 16:56:46
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: