Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Labbar

Kategori: Korv m. Bröd

Nu har man kommit hem efter någon timma hos min svärmors bror. Gott om hundar fanns det där, det säger jag bara ;) Och ALLA ville gosa på samma gång.. De var så uppe i en att jag nästan blev dränkt av en skål som de kom åt så att vattnet skvalpade på mig. Som tur var nådde det bara foten..
Och ni som kommer ihåg dessa valpar:

Kan jag säga till att vi var hos denna uppfödare alltså. En valp ur denna kull behöll de, och guud så stor hon blivit! Och hon är ganska mycket Salsa upp i dagen xD Skulle leka och bita i allt, och de har liknande uttryck. De är ju inte ens samma ras elr nått! x'D Men skojj var det! Och hårigt värre.. Alla hårade nämligen just nu.
6 labbar + byte av hår = Dammigt värre! Men, jag har inget emot sånt. Våra är likadana så. Å våra har långa hårstrån.. dessa är korta och fastnar inte på samma sätt på kläder mm.
Tyvärr blir det inga valpar hos dem i sommar, så jag hoppas någon annan ska ta valpar i närheten och jag ska få komma å kanske fota, eller klappa iafl xD Valpar är ju så goa!
Måste skaffa hund själv i framtiden.. så mysigt. :)

Men nu ska jag surfa lite mer, och sedan är det dags för middag innan det bär av mot Bion! Jag och min mor ska se Hunger Games! :D :D FINALLYYY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: