Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Närsök & Linjetag

Kategori: Fotografering

Tjolahopp.
Körde lite träning med Salsa när jag slutat skolan idag. Dock må jag säga att hon lyssnar mer på mamma än på mig :P Jag kan stå där *ett pip i visselpipan* (= Stanna & titta på matte).. och Salsa bara vimsar runt :P Där står jag och skriker "VÄNSTER! SALSA VÄNSTER!!".. Hon bara lallar runt.. Suck.
Men vi fick lite träning gjort iafl. Närsök gillar hon, då hon börjar söka så fort jag sätter igång med signalen. Otroligt skojj. Mindre skojj när man är själv dock är att hon oftast ser vart man lägger dummiesarna :P Så hon springer rakt på dem istället för att söka. *suck igen*

Bilder vare..

Salsa med packningen sin :)

På väg in med närsöks dummy.

Nästan framme :)

Glad tjej.

Fina Salsa efter träningspass.

Tjejen kan apport med dummy ;)

"hopp" :)

Salsi ser en Golden hane lite längre bort xD

Hade gött!

Kommentarer

  • erica säger:

    en sådan fin tollare du har! Känner helt igen mig i det där busiga och envisa kan jag lova ;)

    2012-04-29 | 19:14:24
    Bloggadress: http://biche.blogg.se/
  • lisa säger:

    va fina bilder på en fin tollartjej ;) Vad har du för närsökssignal? Önskar att jag kunde drilla med visselpipan men de kan jag inte :( Har just nu flera korta, men blir jobbigt i längden :S

    2012-05-03 | 19:30:42
    Bloggadress: http://redcanine.weebly.com

Kommentera inlägget här: