Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Pizzaaa!!

Kategori: Korv m. Bröd

Jupp, jag sitter och äter Pizza på mitt rum :)
Kom hem från skolan, gick ut och fotade lite random innan det började regna, och min bror tyckte att jag skulle rädda kameran innan den blev för blöt :P Sedan gick jag in, startade datorn och ställde mig och Diska grovdisk. Fatta att jag gjorde det frivilligt! x'D Mitt i allt kommer mamma hem och man hör "Emilie kom hit.." jag typ.. öh "mamma jag diskar, varför måste jag komma?" då blir hon sur och säger "nähä, skit i gott-gotti-gott-gott då!" *Emilie springer snabbt som blixten "Pizza???? :D" *I'm saved! Thank you god!*. Höhöh :D
Så nu sitter man med vad som finns kvar av den på mitt rum och ska se Förhäxad. Mikael fick nämligen "smaka" av pizzan, och GUUUD vad han har börjat äta -.- Åt upp halva min pizza :'( *R.I.P*..

Well, tråkigt inlägg om mitt fina liv x'D
Cya later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: