Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sweet!

Kategori: Fotografering

Tog bara 1 dag för paketet att komma hit, och nu är det öppnat och välkomnat! Fast dock mest av mig, mamma är lite tveksam om hon vill fota på söndag när jag har en extra grejj på kameran xD Så har jag tur slipper jag ställa ut Salsa! Vill verkligen inte vara i ringen.. hatar att tävla >.<

Här har ni vad dagens paket innehöll:

Nu ska jag bara lista ut vilken höjd jag ska ha den på osv.. finns 5 olika lägen man kan ha den i - och jag har den på nr 2 nedifrån just nu. Men vi får se om ngn annan passar bättre!

Kommentarer

  • marre säger:

    Oj, hjälp va snabbt! :P Fast pinsamt.. jag vet inte vad det är? Vad det gör? Är det en sån som gör blixten mjukare?

    2012-04-11 | 20:36:14
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/
  • Helene säger:

    Titta gärna i min bloppis. Säljer bl.a. slitna jeansshorts, jeanskjolar, skinnshorts och äkta skinnjacka från Rock n Blue.

    2012-04-12 | 18:21:51
    Bloggadress: http://eatinglchf.blogg.se/bloppis
  • bella säger:

    svar hihih sötaste kommentaren från dig <3

    ofc i'm ;) det sorliga är att de är liiiiiite för stora (jobbigt att gå i dem om man inte har +strumpor!) menmen.

    2012-04-12 | 22:14:13

Kommentera inlägget här: