Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Utlottning av Hemside Layout!

Kategori: Web-design

Ja, som rubriken lyder, så lottar jag ut en skräddar sydd layout för just din hemsida. Kravet är bara att jag kodar endast Weebly hemsidor!
Så, är du sugen på att ge din hemsida en fräsch layout inför sommaren? Delta i denna utlottning genom att kommentera detta inlägg! Enklare blir det ej ;)
UPPDATERING: Glömde säga att jag kräver att du som vinner skickar egna bilder som du vill använda! I och med att du skickar dem sedan när vinnaren är korad, så lovar jag att de tas bort så fort hemsidan är klar och levererad!

(Skälet till att jag bara kodar i weebly är för att jag bara har lärt mig att koda där än, och har en mall för koden vilket gör att hemsidan blir klar fortare!)

Smakprover på vad jag kan göra.

Kommentarer

  • lisa säger:

    haha du det här är PRECIS vad jag letat efter!! Du är VARMT VÄLKOMMEN att fixa och peta med min hemsida ;) Skulle verkligen behöva en uppfräschning, och du är ju så duktig :)



    SV: haha tack! :D Kommer du ner något till Gotland i sommar btw? :)

    2012-04-29 | 18:29:38
    Bloggadress: http://redcanine.weebly.com
  • bella säger:

    Vill jätte gärna ha en kanin hemsida så :D

    2012-04-29 | 18:46:52

Kommentera inlägget här: