Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Fan-girl

Kategori: Ritat

Ja, nu har jag varit en riktig fan-girl, och ritat av Chiaki från den animerade filmen "The girl who leapt through time".
Det är inte alls en sådan film som bara anime-nördar kan se, och jag tycker absolut att folk BORDE se den! Den är otroligt bra, och jag grät mig igenom sista halvtimmen :'3 Så sorglig..
Iafl. Bilden! För större, besök: Länk
Bilden är ritad i Paint Tool SAI, för er som undrar ;) Bakgrunden är en enkel textur.

Kommentarer

  • lisa säger:

    superfin teckning!!!!

    SV: Haha ja får se, vet inte om jag kommer klä ut mig så mycket mer :P kanske på söndag att vi kör något igen ;)

    Och känn ingen press! Ta den tid du behöver :) Och så mycket har du inte missat, vi har inte tränat så jättemycket :P

    2012-08-11 | 03:09:07
    Bloggadress: http://redcanine.weebly.com

Kommentera inlägget här: