Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Kodat klart

Kategori: Web-design

Då var jag klar med RedCanines gåva från mig, en layout kodad och klar. Den sitter nu uppe på Lisa's hemsida, så besök gärna henne och säg vad du tycker om hennes renovering ;)
Jag hoppas självklart att även Lisa är nöjd med mitt arbete - som tog längre tid än det skulle! Jag ber om ursäkt för det ^^'.
Besök henne här; www.redcanine.weebly.com !

Tack för denna möjlighet att få jobba med något jag gillar så mycket! :) Hoppas även att jag snart kan jobba vidare med bella's layout också(?) ! ;)
Kram kram, nu ska jag bädda ned mig. Måste vända på dygnen :P

Kommentarer

  • lisa säger:

    jag är supernöjd!! Förutom det där lilla problemet hehe ;) Tack så jättemycket!!

    2012-08-20 | 23:44:12
    Bloggadress: http://redcanine.weebly.com

Kommentera inlägget här: