Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Orken saknas..

Kategori: Allmänt

Tjo!
Orken saknas att sitta vid datorn seriöst, så jag är lite off - sorry ! Jag har en layout jag ska jobba med egentligen, men samtidigt så ska jag börja med mitt projektarbete samt så har jag redan fått en läxa inom Databashantering, läsa kapitel 1 ;) ca 6 sidor om jag inte minns fel?

Oroar mig även att jag inte ska hitta till min lektion på PC på måndag, då den ska vara i en datorsal på Estet typ. Å kartan på jgy.se är inte så speciellt bra.. Någon som vet vart ES-DA är på PC i Östersund???!! SNÄLLA ;D Jag vill gärna hitta på måndag.. urgh :/ Enda lektionen jag inte hittar till :S Varför kunde de inte sätta mig på min egen jävla skola >.<''
 
Ajja, nu ska jag slappa å spela lite sims innan det blir mys med popcorn hos adam. Funderar på en ganska tidig kväll, då vi ska på badet imorgon :P Vi ska köpa halv-års-kort på relaxen ;) Älskar att "äntligen" vara 18 år så man kan köpa sig ett sådant. ;D
 
Hade gött, och ni som går skola i östersund kan gärna förklara för mig!
Kartan jag fattar nada av:
Ja, inte så bra som sagt -.-

Kommentarer

  • b säger:

    det skadar ju inte att fråga någon :)

    Svar: jaja bella..
    Emilie Andersson

    2012-09-01 | 08:00:59
  • lisa säger:

    öh mycket krånglig karta :S Hoppas du får hjälp att hitta!!

    SV: hihi tack :D Bättre sent än aldrig ;)
    Och ja det är så himla tråkigt ! Finns ju så många fina hundar, som den du beskriver som bara är sååå mysiga! Får hoppas att folk får upp ögonen på dom istället för "mördarhundarna" som hamnat i fel händer :/

    2012-09-03 | 10:54:24
    Bloggadress: http://redcanine.weebly.com

Kommentera inlägget här: