Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Prototyper - Ja då var jag igång igen!

Kategori: Web-design

Hejsan hoppsan! Då var jag igång igen med att göra layoter, och denna gången till www.robbietheginger.weebly.com! Vad ni kommer se nedan är två prototyper som jag jobbat med i ca 1½ timma här under kvällen..
Kommentera gärna vad ni tycker, så hoppas vi att ni kanske tycker som mig ang vilken som är snyggast ;) Sedan får vi se vad Johanna som beställt tycker om dem :P
Kom gärna även med föslag om ni har några ;)
 
 
Detta är alltså bara prototyper, och ingen slutvara! Det är inte tillåtet att kopiera något på dem, och bilderna tillhör www.robbietheginger.weebly.com !! Alltså har ingen annan rätt till dem.
Vill ni ta inspiration? Visst, men kopiera inte rakt av allt arbete som jag lagt ned. Kom på egna idéer, eller utveckla andras på ditt egna sätt.

Kommentarer

  • lisa säger:

    tycker den översta passade bäst, får se vad hon bestämmer sig för :D Du är så himla duktig!!


    Svar: Ja, det tycker jag med! Tyvärr gillade hon ingen av dem! Hon sa att hon hade ändrat sig med färgen, och headern ville hon inte ha med den där bilden om den inte passade ihop med nya färgen. Hon vill ha samma färger som dig -.-
    Emilie Andersson

    2012-08-29 | 08:45:35
    Bloggadress: http://redcanine.weebly.com

Kommentera inlägget här: