Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Relax'n Östersunds Storsjöbad

Kategori: Pojkvännen och Jag

Dagen har bestått av:
Vaknade i Adams säng, somnade om, vakna och då satt han vid datorn (typ? minns knappt ngt), tittade lite på blocket via adams mobil - jag är valp-sjuk, förlåt - och sedan steg vi upp för att åka på Coop och köpa frukostbröd samt lite annat smått och gott.
Hemma igen bad jag alla som är medlem på dv (fd. bdb) att rösta på min bild hos Avorage @ dayviews. Jag är snyftis där, så alla som är medlem kan rösta på en gång (a). Sedan blev det frukost med sällskapet Adolfsson, samt Anders (svärmors särbo). Vi kunde inte riktigt komma på vad vi skulle göra sedan, så Adam kom på den smarta idén att vi skulle åka på Storsjöbadet och gå på relaxen! ;)
Aldrig varit dit förr, då det är en 18 års gräns, vilket kändes bra! Det var lugnt och skönt där uppe :D
Massor av basu's och annat gött, men dock så var man tvungen att bara ha handduk, alltså inga badkläder, inne i alla basusar, förutom ångbastun. Och ångbastun? Ja den var självklart sönder -.- Inga ångor, och ingen värme = motsatt effekt x'D.
Men gött iafl. Har slappat demma sedan dess, och det blev även middag på donken. Ush känner mig tjock :S Och nu sitter man och proppar i sig chips x'D Ingen kommer känna igen mig på skolan ;')
*skämt å-sido*
 
Hade gött iafl, imorgon ska jag vara barnvakt igen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: