Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Shinedown - If You Only Knew

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt väldigt mycket, och kommit fram till vad jag har för framtidsdrömmar.
 
1. Jag vill ge ut boken jag håller på med just nu, och hoppas att fler än Marleen kommer gilla dess innehåll.
2. Jag vill ha jobb som fotograf. Till att börja med åt tidningen, men senare privat. Jag vill jobba med det jag älskar mest av allt - och det är att fota. Jag kanske inte är bäst i världen på att fota, men övning ger färdighet. Några fler utbildningar, några jobb inom yrket - BOM! Jag har mer erfarenhet och färdigheter. Jag utvecklas för varje fotografering, och när jag väl skaffar min allra första EGNA kamera, då kommer jag utvecklas ennu mer. De säger oftast att köpet av sin första kamera är ett steg närmare sin dröm. Jag vill göra det steget.
 
(Ville bara skriva detta som en liten påminnelse för mig själv, och som bevis att jag har en framtidsdröm, och jag ska försöka uppfylla den!)

Kommentarer

  • marre säger:

    Vilken underbar bild på Salsa ! och bilden på dig i nästa inlägg är också fin och magisk! <3

    Svar: Hahahahh taaaaaaaaack <3 xDJag jobbade hårt med den bilden, trodde alddrig jag skulle bli klar o.O
    Emilie Andersson

    2012-09-09 | 21:25:09
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se

Kommentera inlägget här: