Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

God JUL!

Kategori: Allmänt

Kan inget annat säga, det är ju trots allt fortfarande julafton ;)
Underbar dag med fika och julklappar, men mest uppskattad var nog den jag fick av min kära pojkvän, vilket var en Fiskpedikyr! Har önskat mig en sådan lite i hemlighet, men trodde att man var tvungen att åka långt för att kunna fixa sådant. Osså hittar självklart Adam ett ställe i stan som har det, så himla glad! Tack min kära pojkvän! <3 :D
Så nu ska fötterna fixas, men troligen inte för än om ngn månad - om jag kan hålla mig :3 Ville egentligen boka tid på en gång som jag fick julklappen, men behärskade mig och insåg att det är ju trots allt jul..afton.. Kväll... inga affärer öppna.. Suck.
 
Annars då?
Fått lite smått å gott;
flytta hemifrån saker, pengar, lotter, tändare till nyår xD, body-shop sak, mugg.. ja jag kommer inte riktigt ihåg, men något mer var det :P
Inte så mycket iafl om man gemför med adams 17 julklappar... Önskar jag fick så många paket :'(
 
 
Vad har ni fått då? :)
 
Bjussar på några bilder jag tog med min svärfars objektiv igår, så himla bra och roligt objektiv att använda :D Bästa är att det är på 210mm.. och har macro inställning ^-^ tyvärr funkar det inte kanon på mammas kamera då det är gjort för en gammal -ej digital- kamera, men den funkar bra nog för mig :D

Kommentarer

  • marre säger:

    Fett snygga bilder! :D

    JAg firade för övrigt ingen jul nu o sådär ^^ Inte någon tradiotion eller så i vår familj. Vi är ju holländare.. :P Firar den 5e december ^^ Fick lite olika saker då, som fotobok, lite kroppsvårdnadsaker o några locksaker till håret och chocklad o nagellack ^^ Eftersom du ville veta enligt ditt inlägg ;)

    2012-12-25 | 15:25:33
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se
  • andrea säger:

    Härliga bilder!!

    2013-01-10 | 12:16:29
    Bloggadress: http://sporthund.blogg.se

Kommentera inlägget här: