Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

I'm not Perfect, But I keep Trying

Kategori: Allmänt

Tänka sig. Om bara några dagar är det ett nytt år, och sedan är det bara några dagar så börjar skolan igen. Tänk om jullovet kunde vara en vecka längre? Skulle ha önskat mig det i julklapp.. ;)
 
Förövrigt så flyter livet på. Dagarna spenderas med Adam (då han inte jobbar) eller vid datorn (när han jobbar).
Det roliga är att jag inte alls gör något vettigt vid datorn, utan jag bara sitter och rullar tummar. Vet som inte riktigt vad jag ska göra.
Idag efter flera timmar på stan fick jag iafl en liten snilleblixt, så jag satte mig ned och "photo-shoppade" ihop en layout till min hemsida.. Några timmar senare var den kodad och klar, å den ligger just nu på min hemsida ^---^''
(Klicka på bilden för att stiga in ^---^)

Det var inte alls planerat att jag skulle fixa en ny layout, men jag kände mig så leds, och kände att jag inte ville börja knapra på chips riktigt än ;)
Ni får jätte gärna säga vad ni tycker! :) Antingen på hemsidan (i gästboken) eller här i bloggen ;).
 
Nu ska jag nörda mer anime eller manga (GAAH får inte nog av Kamisama Hajimemashita ;D), sedan blir det att läsa i min awsome bok ;P (The Host som jag redan läst 4 ggr tidigare... *host*)

Kommentarer

  • marre säger:

    Ååååh! Jag älskar din nya layout!! :D

    2012-12-30 | 16:18:13
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se

Kommentera inlägget här: