Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Livet, meningen, ödet

Kategori: Allmänt

Just nu känns allt så himla bra. Jag har en helt awsome pojkvän, som riktigt vet vad jag gillar (bli ompysslad ;) Kan inte glömma att jag fick världens bästa julklapp av honom, och att vi ska utomlands om några månader).
Sedan så har jag även två helt awsome vänner som jag lärde känna via internet för mååååånga år sedan. Vi kan skriva i princip vad som helst till varandra, vi har träffats och jag glömmer aldrig vår dag på Liseberg. Fina Marre & Bella / Bella & Marre - vilken ordning ni nu vill bli skrivna i.

Jag har alltså 3 speciella som skiner upp min dag, drar mig ur mina deppiga perioder och allmänt får mig att fortsätta leva. Så tack fina ni :) <3

(och bella, det är fortfarande svårt att göra det du ber om o.O Vem gör sådant med sig själv btw? Testa själv - du vet vad jag snackar om ;D (skajp) Osså ska du plugga, inte skajpa med mig ;) Marre sitter säkert å pluggar järnet med sitt projektarbete så här mitt i natten..).

Kommentarer

  • b säger:

    hahahahah. söte
    jag somna när du lämna mig

    2012-12-25 | 09:20:06
  • marre säger:

    Hahahahah! du är bara för söt!<3
    Jag är också superglad att jag har er som mina fina vänner! :D Avskyr det bara att jag bor på sydpolen, bella i Afrika och du på nordpolen :'( VARFÖRVARFÖR!?!

    Intressant skypediskussion ni hade btw ;) Såg den nu när jag loggade in. Hade suttit uppe till kl 04:00 imorse.. för övritg är det projektarbetet som gäller.

    Nåja, puss <3

    2012-12-25 | 15:21:13
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se

Kommentera inlägget här: