Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

hunting ON horseback - not "hunting with a horse.."

Kategori: Korv m. Bröd

Höhö.. Skit i rubriken. En diskution vi hade idag bara. Jag och Linnéa vann = Go us! ;)

Ska när som helst kutta strömmen till datorn och ta mig en skön dusch innan det blir hopp i säng. Börjar kl 13:35 imorgon, men må vara stationerad på biblioteket kl 10:00 imorgon för att jobba på en foto-uppgift. Den ska vara klar på fredag, och jag valde typ det svåraste att skriva om - djurfotograferingens historia. -.- Finns NADA på internet. Därför kan man tacka fotosidan.se där de hjälpt mig att hitta böcker som går att använda. Suveränt!

Oh crap.. Glömde anteckningarna på skolan.. Må sätta mig och skriva ned alla böcker nu.

Copyright Emilie Andersson at snyftis.blogg.se and foxtailphoto.weebly.com
Kanske valpar efter denna sötnos i sommar? Maby, maby not..
Cya later crazy pepz!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: