Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

10 Things You Didn't Know About ME

Kategori: Korv m. Bröd

10 saker ni nog inte visste om mig:

1. Jag älskar att fota (Ingen visste det va?)
2. När jag var liten ÄLSKADE mamma att klä mig i rosa, så jag har rosa kläder på alla foton från min barndom.
3. Jag skulle gärna börja rida igen, men inte på ridskola då jag bara vill rida för att jag älskar bandet som uppstår mellan ryttare och häst.
4. Som skojj grejj när jag har tråkigt, sitter jag och översätter saker Marleen skriver på holländska till svenska.. :D
5. Jag var kär i Adam i 4 år innan vi blev tsm.
6. Jag är en dator nörd, och jag skäms inte över det.
7. Jag läser väldigt snabbt när jag hittar något jag gillar. 600 sidor ryker lätt på en dag..
8. Min drömhund är av rasen Shiba eller Finsk Lapphund.
9. Jag hatar spets på kanterna av linnen osv. Kan inte ha ett plagg med sådant..
10. Jag hoppas att jag snart får träffa Marleen och Bella irl, för vi kan ha otroligt kul tsm via internet, och jag tror nog vi trivs irl också ;)

Copyright Emilie Andersson at snyftis.blogg.se and foxtailphoto.weebly.com

Kommentarer

  • marre säger:

    Haha aww :D STALKERRRR var hittar du dessa holländska texter då? :P

    600 sidor!? du är inte klok människa! Det är ju synd om hela serien som du läser då, kan ju inte njuta lika länge av det då ;)



    Hoppas också vi träffas snart! :D

    2012-01-25 | 19:42:20
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/
  • lisa säger:

    haha du och min pojkvän kan ju slå er ihop, han vill nämligen SUPERGÄRNA ha en finsk lappis ;)

    2012-01-30 | 09:32:27
    Bloggadress: http://fyrbentlycka.weebly.com

Kommentera inlägget här: