Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

And so the lion fell in love with the lamp..

Kategori: Web-design

Nu är jag i farten igen!
Tänk inte så mycket på färg nu, utan mer på var och en av loggorna. Ni ska tycka till om vilken som är finast, och ni får gärna skriva varför också.
Tänk dock på att loggorna ska passa på; kanske en t-shirt(?) på min hemsida, och kanske en väska(?). Många faktorer där! ;) Tyck till!
foxtailphoto.webb.se test logotyper.
Alla som läser tycker jag faktiskt ska tycka till nu! :P Läs inte bara; Kommentera också!!!!

Kommentarer

  • bella säger:

    Tycker första är för utdragen, känns inte som om texten och ikonen hör ihop. (möjligen om hunden va över den texten)



    Nummer två är jätte snygg och stilren. (Tror jag röstar på denna)



    Trean är fortfarande också snygg och känns väldigt logga aktig (vilket det ju är meningen att se ut som!!) :)

    2012-01-04 | 20:15:23
  • marre säger:

    Svarade på MDS precis :)



    Hha, bella tycker att 2an är stilren och jag 1an. Men det är sant att 1an är rätt utdragen..! :P

    2012-01-07 | 17:22:12
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: