Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

FAN FAN FAN FAN!!

Kategori: Korv m. Bröd

Nu har jag gjort något jag hatar mig själv för! Och min bror!
Fick ett virus på datorn som gjorde att en systemåterställning var allt som gick att göra. Brorsan missade knappen för "återställ till tidigare tidpunkt" och tryckte på "återställ till ursprungsläge".. Så ALLT på datorn är åter igen borta. INKLUSIVE bilderna från 2012! Ca 600 bilder, Borta! SUR!!! Och de från början av 2012 var jag som mest nöjd med!!! :@ Ni kan inte fatta hur förbannad jag är just nu..

Jävla virus-företag! SLUTA skapa virus och skicka till folks datorer!!!!!!

Kommentarer

  • marre säger:

    ÅÅh neeeeeej!!! :o min data gick sönder en gång och jag trodde alla mina bilder var borta men det var de inte visade det sig 1 år senare när den hade repererats. jag var sååå ledsen! :( borde göra en backup. Hade du gjort det?

    2012-01-14 | 23:04:58
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: